درب ضد سرقتدارای سیستم امنیتی بالایی می باشند,استفاده از دربهای ضد سرقت به دلیل حفظ ایمنی بیشتر در ساختمان ها و سایر مکان ها مهم می باشد.


سیستم حفاظتی درب ضد سرقت بسیار قوی می باشد به طوری که از بهترین قفل ها در درب ضد سرقت استفاده می شود.در این متن دربارهانواع قفل درب ضد سرقت توضیحات مختصری داده شده است .قفل ها و سیستم امنیتی درب ضد سرقت در انواعدرب ضد سرقتمورد استفاده قرار می گیرد.قفل های پیشرفته و قوی بر روی انواع درب ضد سرقت استفاده می شود و در افزایش ایمنی درب موثر است.

انواعقفل درب ضد سرقت

قفل های مورد استفاده در درب های ضد سرقت به انواع زیر تقسیم بندی می شود:

-قفل کارتی

-قفل کلیدی

-قفل اثر انگشتی

قفل کارتی:قفل های کارتی در مکان هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند مانند: هتل، شرکتهای تجاری و اداری وغیره استفاده می شود. قفل کارتی برای تامین امنیت بیشتر بر روی درب ضد سرقت نصب می شود البته امکان نصب آن بر روی درب های معمولی نیز وجود دارد. قفل های کارتی دارای قابلیت های زیادی می باشند مانند: کد پذیری، اعلام هشدار در صورت باز بودندرب ضد سرقت ، سیستم کنترل مرکزی، دو عدد کلید یدک برای استفاده در موارد ضروری و در نهایت امکان از کار انداختن کارت در صورت گم شدن هستند.

قفل کلیدی:قفل کلیدی درب ضد سرقت به صورت قفل های کامپیوتری می باشد و دارای دو نوع کلید اصلی و فرعی است که تعداد کلیدهای اصلی و فرعی در درب های ضد سرقت ساخته شده توسط کشورهای ترکیه و چین متفاوت می باشد.

قفل اثر انگشتی:این نوع قفل را می توان بر روی انواع درب ضد سرقت نصب نمود و از مزیتهای این قفل درب ضد سرقت می توان به دارا بودن سیستم کنترل مرکزی و سهولت در نصب اشاره نمود. برای استفاده از این قفل بایستی هر تعداد اثر انگشت که می خواهید در حافظه اش ذخیره کنید زیرا این قفل هیچ کلیدی ندارد و با همین اثر انگشت ها باز می شود.