درب ضد سرقت انواع مختلفی دارند که یک نوع از آنها ساخت ایران می باشد و دو نوع دیگر درب ضد سرقت چین و درب ضد سرقت ترک می باشند.درب های ضد سرقت ترک خود شامل دو دسته می باشد, که در زیر راجع به هر دو دسته مختصرا توضیح داده شده است :

1-درب ضد سرقت ترک وارداتی

2-درب ضد سرقت ترک که در داخل ایران مونتاژ می شود.

درب ضد سرقت ترک وارداتی

همانطور که از اسم این درب ها مشخص است این نوع درب ضد سرقت , در کشور ترکیه تولید و به ایران وارد می شود.به عبارت دیگر چون این درب ها وارداتی می باشند نسبت به درب های تولید شده در داخل کشور قیمت بالاتری دارند و از لحاظ کیفیت نیز بالاتر از درب های موجود در بازار می باشند. به دلیل آنکه این درب ها وارداتی هستند هزینه های گمرکی نیز برای آنها وجود دارد و از این رو قیمت درب ضد سرقت ترک بالاتر می رود و از نظر اقتصادی زیاد مناسب نمی باشند البته در مواردی خاص بدون در نظر گرفتن قیمت بالا از این درب ها استفاده می شود.

درب ضد سرقت ترک مونتاژی

این نوع درب ها در داخل ایران مونتاژمی شوند.درب ضد سرقت ترک مونتاژی تفاوت نافذی با درب ضد سرقت ترک وارداتی ندارد. به عبارت دیگر این نوع درب ها با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در اختیار مشتری قرار می گیرند و تفاوتی با نمونه وارداتی ندارند. درب ضد سرقت ترک مونتاژی سهم بالایی در بازار دارند و مورد توجه مشتری هستند.درب ضد سرقت ترک مونتاژی را با استفاده از مواد اولیه وارداتی تولید می کنند.مواد خامی مثل روکشهای PVCو رویه MDFو سیستم قفل و یراق آلات و... از کشورهای همسایه همچون ترکیه وارد می شود و مونتاژ آن در کشور با استفاده از از ماشین آلات روز دنیا و با در نظر گرفتن استانداردهای امنیتی و ایمنی باعث رضایتمندی مشتریان و فروش بسیار بالا این نوع درب ضد سرقت در این زمینه شده اند.نتایج نشان میدهد که دربهای ضد سرقت ترک مونتاژی با همان کیفیت ساخت و زیبایی چیزی کمتر از درب های ضد سرقت ترک وارداتی ندارند و در بعضی موارد از لحاظ ایمنی و زیبایی در سطح بالاتری نیز می باشند.